Tannlegen…

Rett etter jobb i dag bar det til tannlegen en tur. Jeg har i mange år hatt tannlegeskrekk, men har nå funnet en tannlege som er helt fantastisk. Der blir jeg nå innkalt en gang i året, og det klarer jeg å overleve. På ungdomsskolen hadde jeg en ikke hyggelig opplevelse med en tannlege som gjorde at jeg ikke var hos tannlegen på flere år (bortsett fra den ene gangen en tann verket helt forferdelig og det viste seg at jeg hadde hull i en visdomstann….).

Dagens svar hos tannlegen: Null hull! 🙂

Siden det er viktig å slutte på topp skal dagen avsluttes på dansestudioet med høstens første dansetime – dette er noe jeg har ventet på i nesten fire (!) måneder. Det er nemlig et minus med dansestudioet jeg går på, vanlige timer har veldig lang sommerferie… Jeg har gledet meg til denne dagen i flere uker nå, og endelig er dagen her 🙂

Før jeg skal danse litt igjen skal jeg nok en gang spise middag, og studere litt 🙂

#tannlege #tannlegeskrekk #dans

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg